PART 9✨
MARRY ME AUCH!
"yuju aku order kat kau...kau sembang ah ngan unnie aku tuh"kata jimin
aku just angguk
"annyeong!nama aku park minji panggil minji dah la...aku bukannya tua hekhek aku kakak kepada jimin.."
"nado annyeong,aku yuju.."
"pendeknya cita lah lagi pasal kau.."kata minji mencubit bahu aku perlahan
aku tergelak
srs jimin dengan kakak dia berbeza nak mampos
"aku..."
"makanan dah sampai!"jerit jungkook
budak ni tak malu ke orang dengar
"diamlah kau jerit kuat tahu tak gila"marah yuju
"biarlah"
"makanlah minji unnie saya nak pergi tandas kejap"kata aku pff malu sia sebelum ni aku tak de kakak
minji angguk tanda paham
skip-
-
-
-
-
"yuju sini!"jerit jimin
"wae?"jawab aku lemah aku sebenarnya tak larat dari tadi shopping
"mana cantik?hitam atau putih?"
"mmm hitamlah"
"okayh beli ni 2 pasang"arah jimin pekerja kedai itu
"buat apa beli baju?"soal yuju yang still blur tak paham apa-apa
"saja,aku nak kau dengan aku pakai baju yg sama😁"kata aku
"mengada lebih"yuju jeling jimin dan berlari ke arah minji yang sibuk selfie ngan baju😂baju un nk selfie
skip-
dlm kereta jimin
"aku balik dulu pape call"kata jungkook
dia tutup pintu kereta jimin dan lenyap jk jk dia masuk rumah laa
meanwhile~
yuju ngan minji sibuk sembang pasal jimin
"yuju perasan tak jimin tu gemuk?"
"haah lah dia gemuk"
mereka berdua gelak serentak
'nanti kau minji'getus hati jimin
skip-
majlis perkahwinan
JIMIN♥YUJU
"Yuju kau dah siap?"tanya jimin risau
"Dah,tapi aku takut..."kata yuju
muka dia nampak mcm pucat
jimin pov°^°
kenapa aku rasa tak sedap hati eh...mmm yuju pun rasa mcm tu aku rasa ada sesuatu yang yuju rahsiakan
tapi kenapa? aku kan dah nak jadi suami dia hekhek
"tak payah lah takut aku kan ada"
kata aku sambil usap kepala dia perlahan
"na...nae"kata yuju perlahan
banyak tetamu yang datang...penuh satu dewan
bangtan datang...
kawan sekelas...
omma..appa..minji
hari ni hari bahagia aku😆
bang bang bang bangang bangang bangang
muzik dekat dalam dewan berbunyi kuat
"kamu park jimin akan menerima choi yu-na(yuju) sebagai isteri kamu yang sah dan berjanji tidak akan curang dan.... dan....dan...."
aku pandang yuju yang tak pandang aku
"ya"jawab aku yakin
"boleh bercium sekarang"
yuju angkat kepala dia
hihi comel
aku jeling bangtan yang dari tadi tergelak-gelak cam beruk dah aku tengok
aku pengang dagu dia dan cium dia perlahan dan dia balas ciuman aku
kat situ jelas nampak pipi dia dah merah
tiba-tiba
boom!(bunyi tembakan)
aku terkejut dan pandang yuju
yuju...
yuju...
baju dia penuh dengan darah
"yu...yuju baju kau...berdarah.."
"aku tahu..."
tiba-tiba mata yuju tertutup
tak
tak
tak boleh!
"yuju!"
mata aku mula berair
"kenapa jadi mcm ni?"
omma aku dah pengsan sebab terkejut sangat
"yu..ju..yuju..."aku menangis sambil sebut nama dia banyak kali
HOSPITAL SEOUL°
yuju dah 1 minggu tak sedarkan diri
apa aku nak buat?
polis cakap diorang tak tahu siapa yang buat semua ni sebab tak de apa-apa bukti
sial ah kau polis gi mampos kau
kesian yuju aku😢
setiap hari aku melawat yuju kat hospital
aku nak tidur sana tapi omma tak bagi
minji dengan omma kerap pergi hospital untuk melawat yuju
aku dengan jungkook pun..bangtan pun sama..
aku tak nak kehilangan yuju...
siapa yang buat dia mcm ni
aku doa kau mati cepat
kau menempah neraka😁
tbc💕
#600 perkataan#
mian sebab tak best..mian sebab lambat update...aku busy sikit...hukhuk
thanks sebab baca
v o t e👑
hong jisoo😄
Bạn đang đọc truyện trên: Truyen4U.Com