Chào các bạn! Truyen4U chính thức đã quay trở lại rồi đây!^^. Mong các bạn tiếp tục ủng hộ truy cập tên miền Truyen4U.Com này nhé! Mãi yêu... ♥

PART 9✨

MARRY ME AUCH!

"yuju aku order kat kau...kau sembang ah ngan unnie aku tuh"kata jimin

aku just angguk

"annyeong!nama aku park minji panggil minji dah la...aku bukannya tua hekhek aku kakak kepada jimin.."

"nado annyeong,aku yuju.."

"pendeknya cita lah lagi pasal kau.."kata minji mencubit bahu aku perlahan

aku tergelak

srs jimin dengan kakak dia berbeza nak mampos

"aku..."

"makanan dah sampai!"jerit jungkook

budak ni tak malu ke orang dengar

"diamlah kau jerit kuat tahu tak gila"marah yuju

"biarlah"

"makanlah minji unnie saya nak pergi tandas kejap"kata aku pff malu sia sebelum ni aku tak de kakak

minji angguk tanda paham

skip-
-
-
-
-

"yuju sini!"jerit jimin

"wae?"jawab aku lemah aku sebenarnya tak larat dari tadi shopping

"mana cantik?hitam atau putih?"

"mmm hitamlah"

"okayh beli ni 2 pasang"arah jimin pekerja kedai itu

"buat apa beli baju?"soal yuju yang still blur tak paham apa-apa

"saja,aku nak kau dengan aku pakai baju yg sama😁"kata aku

"mengada lebih"yuju jeling jimin dan berlari ke arah minji yang sibuk selfie ngan baju😂baju un nk selfie

skip-

dlm kereta jimin

"aku balik dulu pape call"kata jungkook

dia tutup pintu kereta jimin dan lenyap jk jk dia masuk rumah laa

meanwhile~

yuju ngan minji sibuk sembang pasal jimin

"yuju perasan tak jimin tu gemuk?"

"haah lah dia gemuk"

mereka berdua gelak serentak

'nanti kau minji'getus hati jimin

skip-

majlis perkahwinan

JIMIN♥YUJU

"Yuju kau dah siap?"tanya jimin risau

"Dah,tapi aku takut..."kata yuju

muka dia nampak mcm pucat

jimin pov°^°

kenapa aku rasa tak sedap hati eh...mmm yuju pun rasa mcm tu aku rasa ada sesuatu yang yuju rahsiakan

tapi kenapa? aku kan dah nak jadi suami dia hekhek

"tak payah lah takut aku kan ada"

kata aku sambil usap kepala dia perlahan

"na...nae"kata yuju perlahan

banyak tetamu yang datang...penuh satu dewan

bangtan datang...

kawan sekelas...

omma..appa..minji

hari ni hari bahagia aku😆

bang bang bang bangang bangang bangang

muzik dekat dalam dewan berbunyi kuat

"kamu park jimin akan menerima choi yu-na(yuju) sebagai isteri kamu yang sah dan berjanji tidak akan curang dan.... dan....dan...."

aku pandang yuju yang tak pandang aku

"ya"jawab aku yakin

"boleh bercium sekarang"

yuju angkat kepala dia

hihi comel

aku jeling bangtan yang dari tadi tergelak-gelak cam beruk dah aku tengok

aku pengang dagu dia dan cium dia perlahan dan dia balas ciuman aku

kat situ jelas nampak pipi dia dah merah

tiba-tiba

boom!(bunyi tembakan)

aku terkejut dan pandang yuju

yuju...

yuju...

baju dia penuh dengan darah

"yu...yuju baju kau...berdarah.."

"aku tahu..."

tiba-tiba mata yuju tertutup

tak

tak

tak boleh!

"yuju!"

mata aku mula berair

"kenapa jadi mcm ni?"

omma aku dah pengsan sebab terkejut sangat

"yu..ju..yuju..."aku menangis sambil sebut nama dia banyak kali

HOSPITAL SEOUL°

yuju dah 1 minggu tak sedarkan diri

apa aku nak buat?

polis cakap diorang tak tahu siapa yang buat semua ni sebab tak de apa-apa bukti

sial ah kau polis gi mampos kau

kesian yuju aku😢

setiap hari aku melawat yuju kat hospital

aku nak tidur sana tapi omma tak bagi

minji dengan omma kerap pergi hospital untuk melawat yuju

aku dengan jungkook pun..bangtan pun sama..

aku tak nak kehilangan yuju...

siapa yang buat dia mcm ni

aku doa kau mati cepat

kau menempah neraka😁

tbc💕

#600 perkataan#

mian sebab tak best..mian sebab lambat update...aku busy sikit...hukhuk

thanks sebab baca

v o t e👑

hong jisoo😄

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen4U.Com